Un site web reprezintă o investiție eficientă care poate aduce rezultate rapide, creștere de vânzări șI vizibilitate

Punând bazele unei afaceri, trebuie să aveți în vedere crearea unui site web.
Acest instrument online de promovare a imaginii companiei sau a serviciilor/produselor oferite, este necesar pentru a spori eforturile de vânzare, dar și pentru a fi disponibili oricui, oricând și de oriunde cu informații de referință despre activitatea pe care o desfășurați.

Un site web oferă informații și reflectă indirect foarte multe detalii, din care enumerăm:

  • calitatea serviciilor, în cazul unei companii prestatoare de servicii;
  • standardele unității, dotările și ambianța, regăsite în cazul unui site pentru pensiune, hotel sau restaurant;
  • impactul vizual inițial resimțit de către vizitator, care poate decide dacă rămâne focusat pe prezentarea/oferta dvs. sau va parcurge site-ul următor aflat la îndemâna lui;
  • imaginea site-ului poate oferi inclusiv tipologia managerului companiei, a colectivului companiei, metodele de lucru, etc.;
  • informații despre profesionalismul firmei furnizoare de servicii web aleasă.

Acestea sunt informații care, în mod conștient sau nu, sunt transmise publicului larg.
Dacă această “carte de vizită online” nu este corespunzătoare, poate să îndepărteze potențialii clienți și parteneri.

Recomandări privind crearea unui site web de prezentare
Recomandări privind crearea unui site web de prezentare

Design-ul unui site web este un suport plăcut, dar discret, pentru conținutul informațional

Este foarte important de știut că designul unui site web trebuie sa fie atractiv, el trebuie realizat de așa natură încât să ofere o experiența unică, pozitivă, să nu obosească sau să respingă vizitatorul.

Recomandăm folosirea fotografiilor sau a videoclipurilor profesionale, mai ales în contextul trendului curent în domeniul web design.

Fotografiile impecabile și un text aerisit, tehnoredactat într-un mod profesionist cu fonturi corespunzătoare, vor alcătui un site impecabil.

Orice vizitator al site-ului are un singur obiectiv: informarea rapidă

Orice vizitator al site-ului web are un singur obiectiv: să fie la un click distanță de informația dorită. De aici rezultă, ca o consecință firească, structura primei pagini. Prima pagină a unui site trebuie să fie o poarta spre tot conținutul informațional, un fel de previzualizare, conducând clientul imediat către informația necesară lui.

Spre exemplu, dacă avem un site de prezentare a unui hotel, în prima pagină va exista un buton catre hartă, contact, eventual va fi afișat un număr de telefon, va exista un element care să ducă spre rezervări online etc.

Navigarea în site trebuie să fie intuitivă.

Structura si aspectul site-ului se concep ținând cont de obiectivul acestuia, de audiență dorită, de caracteristicile oamenilor targetați a fi utilizatori ai site-ului.

Articole recomandate

Nici un comentariu încă, scrie o părere mai jos!


Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *